Alla inlägg under augusti 2007

Av Lovisa - 31 augusti 2007 10:48


jag har blivit sjuk; otrevlig febervärk och halsont. därför stannar jag hemma idag och gör mer müsli - som tog slut för länge sen -, och tvättar kläder som varit en bristvara på sistone. introduktionen har såhär långt gått bra och de nya studenterna är väldigt lätta att ha att göra med.


imorgon firar jag och älskling elva månader tillsammans. det känns fortfarande rätt overkligt - men väldigt, väldigt bra. <3

Av Lovisa - 20 augusti 2007 09:14


i dagarna har jag gjort egen müsli och äppelmos, precis bakat färdigt några frukostbullar och ska strax till frissan för att strama åt mina dreads en aning. i veckan blir det både jobb-, fadder-, och styrelsemöte, jagande av folk och antagligen en hel del klagande.


jag kan tillslut erkänna att min oavslutade sommarkurs är ett nederlag som jag måste ta tag i - dock efter introduktionen. har jag förresten berättat att jag även gjort om lite i mitt kök? välkommen hem på en visning när jag införskaffat mitt första, alldeles egna, köksbord.

Av Lovisa - 13 augusti 2007 11:31


idag knyter jag ihop säcken angående introduktionssponsringen och hämtar prylar - bättre sent än aldrig sägs det. jag ska förhoppningsvis få färdigt häftet till hundra procent under veckan och handla allt som behövs till nolleskyltarna. mängden mottagna och skickade e-mail inför introduktionen är bisarr i min webmail.


ikväll ska jag och älskling äta middag på o'learys inför derbyt klockan åtta då åtminstone joel gör oss sällskap.

Av Lovisa - 8 augusti 2007 23:04


på sistone har jag spenderat en del tid med mina traderaauktioner men mest åt introduktionstrådar som ännu är lösa. ikväll har jag påbörjat skrivuppgiften jag fick i juni och känner mig något stressad över min opassande skrivkramp.


imorgon ska jag, emil och erika till kåren för att hjälpa till att städa inför öppningen. introduktionshäftet är snart klart och jag har ordnat plats på ett fint hundpensionat åt pepsi de dagar under introduktionen som jag inte kan vara hemma.

Ovido - Quiz & Flashcards