Alla inlägg under september 2007

Av Lovisa - 24 september 2007 20:28


idag har vi haft team blakladerträff och dragit det sista strået till jobbtröjorna. utöver föreläsningar under veckan är jag imorgon på lagledarmöte, onsdag eftermiddag ska pepsi vaccineras och på torsdagskvällen åker jag och älskling upp till hans föräldrar för att stanna till och med söndag.


för övrigt är jag hemskt trött på pencillinet och krånglet kring när jag får, och inte får, äta. därför har jag de senaste dagarna ägnat mig åt professionell tröstätning på precis fel tider.

Av Lovisa - 21 september 2007 13:51


har precis varit på höstens första jympapass med erika som förståeligt nog var hemskt svettigt. ikväll jobbar jag på puben, imorgon på kåren.


fick ännu en liten avtackning igår av humanus styrelse i form av en skitsnygg jellybeanskål som jag önskat mig. annars äter jag pencillin tre gånger om dagen, pluggar för lite och försöker hitta tid att varva ner.

Av Lovisa - 13 september 2007 18:56


på en månad har jag avsagt mig både styrelseposten sexmästare i studentföreningen humanus och sekreterare i bostadsrättsföreningen. trots det har jag tagit på mig ansvaret som lagledare i team blaklader vilket även det visat sig vara rätt besvärligt.


jag har köpt en jättefin sjuttiotalsduk till mitt snygga ekbord och bjuder snart in vännerna på middag. förresten tror jag att min tv har gått sönder.

Av Lovisa - 11 september 2007 10:59


igår firade jag och älskling en aning försenad elvamånadersdag på gröna stugan med god mat, dryck och bäst sällskap.  


idag är jag med i barometerns pappers- och internetbilaga.

Ovido - Quiz & Flashcards