Alla inlägg under december 2007

Av Lovisa - 21 december 2007 14:32


mitt jullov har just börjat. under veckan har jag passat på att fika med lite vänner innan vi åker och planerat nyårsfirandet med nyårsfirarna. jag och älskling plundrade granen i förtid under gårdagen för att slippa det när vi kommer hem.


förresten har jag äntligen hittat kläder till jul och nyår.

Av Lovisa - 14 december 2007 19:57


i onsdags var vi på jobbarsittning och jag mottog pris som årets lagledare - tack för det!

Av Lovisa - 4 december 2007 20:22


jag och älskling har blivit med gran. på torsdag har vi bjudit in några av våra rara vänner på lussefika - med andra ord måste jag städa och baka under morgondagen.


för övrigt har jag fått godkänt på min praktikplan och slarvar med reflektionsprotokollet jag borde lämnat in i fredags. förresten kommer mina föräldrar hit på lördag för en snabbvisit.

Av Lovisa - 1 december 2007 11:40


idag firar jag och älskling fjorton månader, den första december har precis brunnit ut på kalenderljuset och första luckan är öppnad.

Ovido - Quiz & Flashcards