Alla inlägg under mars 2008

Av Lovisa - 27 mars 2008 13:21


idag överraskade älskling mig med ett halvt dussin vackra rosor.


igår skickade vi in vårt preventionsarbete vilket innebär att jag inte har någonting alls framför mig tills på tisdag då metodkursen börjar. imorgon ska vi fika med emil och erika, och senare jobba på puben med team blaklader som jag bestämt mig för att lägga på is. förresten har jag fyndat en alldeles underbar vintage denimklänning på tradera.

Av Lovisa - 22 mars 2008 19:58


älskling, jag, min brors sambo ida och min bror målar ägg hemma hos mamma och pappa.



Av Lovisa - 18 mars 2008 17:57


praktiken är godkänd och första halvan av profilkursen väl godkänd. det känns fantastiskt underligt att inte längre ha något att komplettera eller något som tynger ner.


preventionsprojektet tar mycket tid och energi. på torsdag eftermiddag åker jag och älsklingarna hem till mamma och pappa för att bli lite ompysslade.

Av Lovisa - 12 mars 2008 14:22


ikväll jobbar jag och älskling på puben då bristen på jobbare är högst uppenbar. imorgon ska jag på en spännande föreläsning om motiverande samtal som anordnas av sverigehälsan. på kvällen deltar jag vid bartenderutbildning på initiativ av studentkåren.

Av Lovisa - 8 mars 2008 11:06


juridiken är slutligen godkänd och alldeles förtjusande grön i ladok.


igår var en sanslös ätarkväll som avslutades strax efter house. idag har jag, efter tolv timmars sömn, ätit några resterande chokladrutor tillsammans med frukostkaffet. ikväll ska jag och älskling på födelsedagsfest hos frida och några av hennes vänner, sen vidare till kåren för första gången den här terminen (!).

Av Lovisa - 1 mars 2008 11:48


igår bjöd vi emil och erika på middag; segt kött men god glass. köttresterna kokar jag en tvåtimmarsgryta på idag med förhoppningen att de blir lite mörare.


ikväll jobbar vi på puben med laget.

Ovido - Quiz & Flashcards