Alla inlägg under februari 2007

Av Lovisa - 9 februari 2007 11:39

fick just godkänt i delkurs tre, socialt arbete, och börjat skriva på sociologidelen för att bli av med den så snart som möjligt. pratade tidigare idag med kristina vibeke vid BUP i halmstad som lät relativt positiv angående praktikplats för min del. hon skulle maila ut till socionomerna om någon vill ta sig an mig. jag håller tummarna.

Av Lovisa - 7 februari 2007 20:41

skickade nyss in en komplettering (delkurs tre, socialt arbete) och idag fått sociologikompletteringen (del ett som jag nämnt tidigare) att jobba med under resten av veckan. har tråkigt nog konstaterat att jag inte kommer ha möjlighet att åka på hjärtslaget eftersom jag skriver dugga i juridiken den sextonde. csn har via brev avslagit min ansökan.

Av Lovisa - 5 februari 2007 14:15

i lördags var jag och älskling på en trevlig dagsutflykt till öland eftersom jag aldrig varit där tidigare. vi kikade på slottet, gick runt i borgholm och jag köpte en kruka vårlökar bara därför att. idag har jag städat lite hemma hos ovanstående och latat mig rejält. igår mailade jag centrala studiestödsnämnden och hoppas nu att det är en snäll handläggare på gott humör som öppnar det.

Ovido - Quiz & Flashcards