Direktlänk till inlägg 20 mars 2007

i know love will leave you all crooked

Av Lovisa - 20 mars 2007 22:31

det är färdigt hemma förutom lite detaljer som perfektionisten inuti mig aldrig kommer bli nöjd med. nu återstår att städa och göra fint inför martinas inflytt. jag måste dessutom köpa en biljett för resan kalmar-halmstad som avgår på söndag, ringa min praktikplats så jag vet var jag ska infinna mig på måndag och prata med min bostadsrätts föreningsstyrelse om min mötesfrånvaro de kommande tio veckorna. har dessutom varit på ikea under kvällen och inhandlat nya gardiner och tavellister.mitt bidrag till skrivarcirkeln är färdigt - det känns hoppfullt att vara konsekvent bra på åtminstone någonting.

 
 
Ingen bild

Atleten

21 mars 2007 10:06

Vore det inte bättre med jet plan istället för tågbiljett??? Flyget kan ju stå standby ifall längtan blir för stor efter oss här i storstaden

 
Ingen bild

Atleten

21 mars 2007 10:07

Det där med gardiner och sånt ser jag som en helt onödig grej. Ni ska väl ändå snart bli sambos och då är det Vargen som bestämmer över hur det ska se ut i det gemensamma hemmet!!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa - 3 juli 2011 11:29

Livet har vänt blad sedan jag slutade skriva här. Vi har flyttat igen och bytt jobb. När vi inte jobbar renoverar vi vår fyrtiotalslägenhet.   Mycket i mitt liv handlar om mat. Att laga mat och baka, odla ätbart på vår balkong, läsa om odling och...

Av Lovisa - 5 juni 2010 21:36

  jag saknar vår balkong. blev tvungna att ge bort i stort sett allt, men räddade två tiny tim tomater som frodas fritt i köksfönstret. tog en tretimmarspromenad idag och undersökte koloniområdet. efter trädgårdsfredagsmaraton är det avgjort;...

Av Lovisa - 16 april 2010 19:38

  en summering känns både överflödig och tidsödande. vi ska flytta, helt enkelt. jag har fått jobb uppåt, inåt, och så även älskling. vi har hittat en lägenhet som är något större, en förvånansvärt mer välsorterad mataffär. på minussidan; vi förlor...

Av Lovisa - 10 februari 2010 13:30

i helgen var mina och älsklings föräldrar här och firade att vi båda tagit examen. jag fick presentkort hos mormors fönster, nya handskar - det har gått hål på mormors, jag måste inse att de gjort sitt -, och en vacker ring mamma fick till s...

Av Lovisa - 27 januari 2010 11:18

  min c-uppsats är godkänd! äntligen!

Ovido - Quiz & Flashcards