Direktlänk till inlägg 1 april 2007

i've had you so many times but somehow i want more

Av Lovisa - 1 april 2007 23:16




igår åt vi en jättegod middag på gröna stugan, resten av kvällen spenderades hos joel och rundades av på kåren. idag har vi varit vi i sex månader, motsvarande etthundraåttiotvå underbara berg- och dalbanainfluerade dagar.

är tillbaka i halmstad för att genomföra tre dagars praktik men åker på onsdag kväll tillbaka till kalmar för att dagen därpå följa med älskling hem till hans föräldrar i stjärnhov.


 
 
Emil

Emil

2 april 2007 14:23

Tittar du förbi nån längre stund i Kalmar?

http://rackarn.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Atletus

2 april 2007 19:42

HAHAHA. Lövet e fast i Vargens klor. Akta så Vargen inte river ditt skinn

 
Ingen bild

Älskling

2 april 2007 22:55

Ja det har varit en majoritet av underbara dagar, än bara dagar. Puss

 
joel

joel

2 april 2007 23:19

Trevlig helg sist gång!
Fabriksgatan = förfestgatan!

http://ambient.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Atletus

3 april 2007 17:31

När det gäller maten tog väl Vargen kött???

 
Ingen bild

Jennie

14 april 2007 17:08

Helt uuunderbar bild. Lycka.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa - 3 juli 2011 11:29

Livet har vänt blad sedan jag slutade skriva här. Vi har flyttat igen och bytt jobb. När vi inte jobbar renoverar vi vår fyrtiotalslägenhet.   Mycket i mitt liv handlar om mat. Att laga mat och baka, odla ätbart på vår balkong, läsa om odling och...

Av Lovisa - 5 juni 2010 21:36

  jag saknar vår balkong. blev tvungna att ge bort i stort sett allt, men räddade två tiny tim tomater som frodas fritt i köksfönstret. tog en tretimmarspromenad idag och undersökte koloniområdet. efter trädgårdsfredagsmaraton är det avgjort;...

Av Lovisa - 16 april 2010 19:38

  en summering känns både överflödig och tidsödande. vi ska flytta, helt enkelt. jag har fått jobb uppåt, inåt, och så även älskling. vi har hittat en lägenhet som är något större, en förvånansvärt mer välsorterad mataffär. på minussidan; vi förlor...

Av Lovisa - 10 februari 2010 13:30

i helgen var mina och älsklings föräldrar här och firade att vi båda tagit examen. jag fick presentkort hos mormors fönster, nya handskar - det har gått hål på mormors, jag måste inse att de gjort sitt -, och en vacker ring mamma fick till s...

Av Lovisa - 27 januari 2010 11:18

  min c-uppsats är godkänd! äntligen!

Ovido - Quiz & Flashcards