Direktlänk till inlägg 28 juni 2007

don't hold me down

Av Lovisa - 28 juni 2007 12:19


jag har fyndat en träningsoutfit för trehundra spänn på stadiums rea. idag fick pepsi sin sista medicin och tassen ser tillslut femstjärnigt frisk ut.


förresten har jag varit i kontakt med prefekten vid vår institution eftersom jag börjar bli irriterad över att inte få besked om en komplettering jag lämnat in för över en och en halv månad sen. något jag tror de flesta studenter vid kalmar högskola inte är medvetna om; "(..) det är vanligt att man räknar komplettering som en omtentamen och då finns det som du säkert vet en regel som ger läraren 14 dagar på sig att lämna tillbaka tentamen. (..) om en lärare inte lämnar tillbaka en tentamen inom utsatt tid kan studenten anmäla detta till disciplinnämnden på lärosätet i fråga."

 
 
Ingen bild

Martina

3 juli 2007 19:28

oj då, det kände jag inte till. Tack för upplysningen, vem har lämnat ett betyg på en komplettering vid socionomprogrammet i tid egentligen?? Nu kommer lärarna få arbeta!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa - 3 juli 2011 11:29

Livet har vänt blad sedan jag slutade skriva här. Vi har flyttat igen och bytt jobb. När vi inte jobbar renoverar vi vår fyrtiotalslägenhet.   Mycket i mitt liv handlar om mat. Att laga mat och baka, odla ätbart på vår balkong, läsa om odling och...

Av Lovisa - 5 juni 2010 21:36

  jag saknar vår balkong. blev tvungna att ge bort i stort sett allt, men räddade två tiny tim tomater som frodas fritt i köksfönstret. tog en tretimmarspromenad idag och undersökte koloniområdet. efter trädgårdsfredagsmaraton är det avgjort;...

Av Lovisa - 16 april 2010 19:38

  en summering känns både överflödig och tidsödande. vi ska flytta, helt enkelt. jag har fått jobb uppåt, inåt, och så även älskling. vi har hittat en lägenhet som är något större, en förvånansvärt mer välsorterad mataffär. på minussidan; vi förlor...

Av Lovisa - 10 februari 2010 13:30

i helgen var mina och älsklings föräldrar här och firade att vi båda tagit examen. jag fick presentkort hos mormors fönster, nya handskar - det har gått hål på mormors, jag måste inse att de gjort sitt -, och en vacker ring mamma fick till s...

Av Lovisa - 27 januari 2010 11:18

  min c-uppsats är godkänd! äntligen!

Ovido - Quiz & Flashcards