Alla inlägg den 5 januari 2007

Av Lovisa - 5 januari 2007 17:07

de senaste dagarna har jag spenderat till största delen i sängen. livet börjar återgå till sitt normala vilket jag tror beror på;1. nollningsplanerande2. hemtentainlämning 9/13. kompletteringar som börjat samla dammutöver ovanstående måsten är livet fint. ser som vanligt fram emot introduktionen och bokhyllan är fylld med läsvärd litteratur. ikväll ska jag och johan (som emil uttryckte sig "ni har utvecklats från amöbor till en tvåcellig organism") dricka öl hemma hos nyss nämnda tillsammans med andra vänner. imorgon blir det säkert utgång, bland annat med daniel. förresten har jag nog bestämt mig för att avvakta med litteraturvetenskapen den här terminen. kanske förstör jag för mig själv, kanske är det bästa möjliga.

Ovido - Quiz & Flashcards