Direktlänk till inlägg 19 maj 2008

it's all for the sake of arriving with you

Av Lovisa - 19 maj 2008 19:11


helgen var som förväntat ett skönt avbrott i vardagen. jag fick en underbar

stockh lmsklänning som jag trånat efter av älskling, bok och resa av föräldrarna samt ett kortspel och fifa nollåtta av bror med sambo. inte att förglömma jägermeisterflaska inklusive glas av a.p, emil och erika.


stress och irritation kring uppsatsen har omvandlats till en något sånär kontinuerlig huvudvärk jag knappt lyckas sova bort.

 
 
A.P.

A.P.

19 maj 2008 23:31

Härligt att höra att glasen var uppskattade ;) Hörde jag SKÅL liksom? Sittning på lördag?

http://ap84.blogg.se

 
Alex

Alex

20 maj 2008 18:36

Jag visste ju att du fyllde år i lördags, ändå glömde jag bort det! Grattis i efterskott!

http://alexc.bloggagratis.se

 
A.P.

A.P.

20 maj 2008 19:19

Råttan heter Emile och e världens sötaste ;) E det lagtröja som gäller på sittningen? Kommer du/ni oxå hem till Kungen? Han har förfest.

http://ap84.blogg.se

 
A.P.

A.P.

20 maj 2008 21:22

Alltså han har inte bjudit in folk personligen, utan mer gått ut med att han ska ha förfest och alla är välkomna typ ;) KOM IGEN! Klart ni ska dit. Roligt om lite blåkläder-folk e tillsammans ;)

http://ap84.blogg.se

 
Ingen bild

A.P.

21 maj 2008 01:00

Kungen sa precis till mig på msn att det bara är att ta med sig folk hem till honom =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa - 3 juli 2011 11:29

Livet har vänt blad sedan jag slutade skriva här. Vi har flyttat igen och bytt jobb. När vi inte jobbar renoverar vi vår fyrtiotalslägenhet.   Mycket i mitt liv handlar om mat. Att laga mat och baka, odla ätbart på vår balkong, läsa om odling och...

Av Lovisa - 5 juni 2010 21:36

  jag saknar vår balkong. blev tvungna att ge bort i stort sett allt, men räddade två tiny tim tomater som frodas fritt i köksfönstret. tog en tretimmarspromenad idag och undersökte koloniområdet. efter trädgårdsfredagsmaraton är det avgjort;...

Av Lovisa - 16 april 2010 19:38

  en summering känns både överflödig och tidsödande. vi ska flytta, helt enkelt. jag har fått jobb uppåt, inåt, och så även älskling. vi har hittat en lägenhet som är något större, en förvånansvärt mer välsorterad mataffär. på minussidan; vi förlor...

Av Lovisa - 10 februari 2010 13:30

i helgen var mina och älsklings föräldrar här och firade att vi båda tagit examen. jag fick presentkort hos mormors fönster, nya handskar - det har gått hål på mormors, jag måste inse att de gjort sitt -, och en vacker ring mamma fick till s...

Av Lovisa - 27 januari 2010 11:18

  min c-uppsats är godkänd! äntligen!

Ovido - Quiz & Flashcards