Direktlänk till inlägg 11 januari 2007

no breaks, just you

Av Lovisa - 11 januari 2007 21:01

  jag är hemma hos mina föräldrar och har som vanligt ätit konstant sen jag klev innanför dörren. skolan har lugnat ner sig tills jag får besked om mina kompletteringar - innan dess har jag bara ångest över mitt uteblivna csnbidrag. introduktionen är i antågande och jag känner mig stressad men samtidigt lugn, tiden får helt enkelt utvisa om det blir en hit eller flopp.börjat oroa mig för att dieselglasögon inte klär en seriös författare. förresten har jag blivit erbjuden en fortsättning på skrivarkursen jag läste i somras under sommaren som kommer.

 
 
Joel

Joel

11 januari 2007 21:54

Också pepp på nollningen :)
och lite allmänt skönt humanushäng, det brukar ju aldrig gå fel.
/ din nyblivne overallkompanjon

http://ambient.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Atleten

12 januari 2007 00:15

Synd bara att det inte finns ett märke på den helt nya overallen, sen är den alldeles för ren o fin men det fixar vi på lördag

 
Ingen bild

lovisa

12 januari 2007 00:50

atleten > tips: skriv inlägg till joel i hans blogg istället. :)

 
Ingen bild

Mitch

12 januari 2007 14:23

Lövet, varför skulle introduktionen bli en flopp? Det skulle ju endast i så fall bero på tråkiga nya studenter... :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa - 3 juli 2011 11:29

Livet har vänt blad sedan jag slutade skriva här. Vi har flyttat igen och bytt jobb. När vi inte jobbar renoverar vi vår fyrtiotalslägenhet.   Mycket i mitt liv handlar om mat. Att laga mat och baka, odla ätbart på vår balkong, läsa om odling och...

Av Lovisa - 5 juni 2010 21:36

  jag saknar vår balkong. blev tvungna att ge bort i stort sett allt, men räddade två tiny tim tomater som frodas fritt i köksfönstret. tog en tretimmarspromenad idag och undersökte koloniområdet. efter trädgårdsfredagsmaraton är det avgjort;...

Av Lovisa - 16 april 2010 19:38

  en summering känns både överflödig och tidsödande. vi ska flytta, helt enkelt. jag har fått jobb uppåt, inåt, och så även älskling. vi har hittat en lägenhet som är något större, en förvånansvärt mer välsorterad mataffär. på minussidan; vi förlor...

Av Lovisa - 10 februari 2010 13:30

i helgen var mina och älsklings föräldrar här och firade att vi båda tagit examen. jag fick presentkort hos mormors fönster, nya handskar - det har gått hål på mormors, jag måste inse att de gjort sitt -, och en vacker ring mamma fick till s...

Av Lovisa - 27 januari 2010 11:18

  min c-uppsats är godkänd! äntligen!

Ovido - Quiz & Flashcards